NOWOŚĆ!
Szkolenie Zaawansowane schematy księgowe w Optimie (część I) - zakup, sprzedaż, operacje kasowo-bankowe, automatyczne różnice kursowe.
Integracja z KSeF.
Tworzenie schematów "na żywo" na konkretnych przykładach.
Szkolenie prowadzone warsztatowo przez czynną księgową - wdrożeniowca, w czasie rzeczywistym, z prezentacją poszczególnych operacji na uruchomionym programie COMARCH OPTIMA.
Aby maksymalnie zwiększyć efektywność szkolenia, zalecamy korzystanie z dwóch ekranów. Jeden przeznaczony do wyświetlania szkolenia, a drugi do pracy w programie OPTIMA. Może to być dodatkowy monitor lub inne urządzenie, takie jak telefon czy tablet.
W trakcie zajęć prowadzona jest dyskusja temat problemów i wątpliwości zgłaszanych przez uczestników szkolenia.
Indywidualne konsultacje.
Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch OPTIMA.
1. Wprowadzenie do zaawansowanych schematów księgowych:
Korzyści płynące z zastosowania schematów księgowych.
Omówienie działania schematów księgowych w Comarch OPTIMA.
Konfiguracja OPTIMA dla optymalnego działania schematów księgowych.
Dostosowanie ustawień systemu do efektywnego wykorzystania schematów.
2. Zaawansowane mechanizmy księgowe:
Wspólne rozliczanie i rozrachunki – automatyzacja procesów, prawidłowa konfiguracja oraz ustawienia schematów to podstawa braku rozbieżności pomiędzy saldami w modułach kasa- bank, rozrachunkami i saldami na kontach.
Księgowanie transakcji bezgotówkowych z kart, PayU, PayPro.
Księgowanie transakcji dla podmiotów powiązanych.
Ustawienie schematu dla leasingu i samochodów osobowych.
Automatyczne przeksięgowanie VAT na przełomie miesięcy – schematy stowarzyszone (efekt – obroty kont zgodne z deklaracją).
3. Schematy księgowe dla specyficznych operacji:
Księgowanie wyciągów bankowych na listach, grupowanie danych.
Szybkie tworzenie PK.
Księgowanie konta zespołu 5, grupowanie kont, podstawa raportowanie kosztów bez dużego nakładu pracy.
4. Optymalizacja pracy z wykorzystaniem schematów:
Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia i modyfikowania schematów.
Zaawansowane techniki automatyzacji księgowości.
Rozwiązywanie problemów i typowe błędy.
Obszary robotyzacji.
Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.
Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.
W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..
Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:
Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem https://embed.archiebot.com/connection-tester
Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:
KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.
Szczegóły na stronie: https://www.gov.pl/web/rodzina/kfs-2025
BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.
Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie: https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl
Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.
Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.
Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.
Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.
oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w celu optymalizacji pracy na programach księgowych i kadrowych.