Termin potwierdzony!
Szkolenie
K S e F 2025 - wszystko, co musisz wiedzieć przed wejściem obowiązku - krok po kroku!
Praktyczny przewodnik dla firm i JST - jak uniknąć błędów i przygotować swoją organizację na nowe przepisy.
Jak przygotować swój system do współpracy z KSeF - obowiązkowe zmiany u każdego - czyli techniczny MUST HAVE księgowego (jakie zmiany zlecić informatykowi).
Nowe procedury i obieg dokumentów w związku z KSeF oraz jak prawidłowo wystawiać, odbierać i przechowywać e-faktury.
Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.
Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.
Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Szkolenie jest przeznaczone dla księgowych dyrektorów, kierowników, menadżerów odpowiedzialnych za wdrożenie KSeF, jak również dla osób wystawiających faktury.
Udział w szkoleniu jest również rekomendowany pracownikom działów handlowych, obsługi klienta oraz informatykom pracującym w firmach oraz innym osobom wspierającym jednostki w obszarze IT.
1.Krajowy System e-Faktur – podstawowe informacje:
a.proces wdrażania elektronicznego fakturowania w Polsce i UE;
b.harmonogram wdrażania KSeF w Polsce;
c.fakultatywne korzystanie z KSeF jako model przejściowy.
2.Kogo dotyczy obowiązek wystawiania e-faktur:
a.docelowa powszechność stosowania KSeF;
b.podstawowe wyłączenia z obowiązku wystawiania e-faktur;
c.dodatkowe wyłączenia wprowadzone w przepisach wykonawczych.
3.Korzystanie z KSeF:
a.podmioty uprawnione do korzystania z KSeF;
b.rodzaje uprawnień;
c.nadawanie uprawnień;
d.narzędzia uwierzytelniające.
4.Wystawianie i otrzymywanie e-faktur:
a.ustrukturyzowany format e-faktury;
b.dane wskazywane na e-fakturze – pola obligatoryjne, opcjonalne i fakultatywne;
c.data wystawienia i otrzymania e-faktury;
d.sposoby udostępniania e-faktur;
e.oznaczanie e-faktur kodem QR;
f.kurs waluty;
g.numer KSeF;
h.faktury korygujące w KSeF.
5.Dostosowanie przepisów związane ze stosowaniem KSeF:
a.zasady ujmowania korekt;
b.zmiany dotyczące MPP;
c.przechowywanie e-faktur;
d.zwrot VAT w terminie 40 dni;
e.usunięcie not korygujących.
6.Kontekst techniczny wdrożenia KSeF:
a.aplikacja MF do obsługi KSeF;
b.programy komercyjne zintegrowane z KSeF;
c.automatyzacja procesów fakturowania.
7.Rozwiązania przewidziane w sytuacji:
a.awarii KSeF;
b.niedostępności KSeF;
c.braku możliwości wystawienia e-faktury z przyczyn leżących po stronie podatnika.
8.Sankcje związane z niedopełnieniem obowiązków w zakresie KSeF.
9.Zmiany planowane w przepisach o KSeF:
a.odroczenie części obowiązków;
b.możliwość wystawiania faktur w trybie offline;
c.dobrowolne wystawianie e-faktur dla konsumentów;
d.możliwość przesyłania załączników do e-faktur;
e.wprowadzenie certyfikatów do kodów QR;
f.obowiązek wskazywania NIP jednostek podległych JST.
10.Jak przygotować się do obsługi KSeF:
a.działania dotyczące wdrożenia KSeF w przedsiębiorstwie;
b.automatyzacja procesów związanych z KSeF.
Pytania i odpowiedzi.
Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.
Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.
W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..
Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:
Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem https://embed.archiebot.com/connection-tester
Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:
KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.
Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/
BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.
Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie
Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.
Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.
Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.
Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.