Szkolenie VAT, JPK, BDO, prawo pracy online lub stacjonarnie

Termin potwierdzony!

Szkolenie K S e F 2025 - wszystko, co musisz wiedzieć przed wejściem obowiązku - krok po kroku!
Praktyczny przewodnik dla firm i JST - jak uniknąć błędów i przygotować swoją organizację na nowe przepisy.
Jak przygotować swój system do współpracy z KSeF - obowiązkowe zmiany u każdego - czyli techniczny MUST HAVE księgowego (jakie zmiany zlecić informatykowi).
Nowe procedury i obieg dokumentów w związku z KSeF oraz  jak prawidłowo wystawiać, odbierać i przechowywać e-faktury.

Termin
13-05-2025

Godzina
10.00-15.00
Czas szkolenia
1 dzień (5 godzin)
Miejsce szkolenia
TRANSMISJA ON-LINE, POKÓJ WEBINAROWY
Koszt uczestnictwa
jednej osoby
599 zł. +23% VAT
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Metoda

Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.

Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.

Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.

Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.

Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.

Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Adresaci

Szkolenie jest przeznaczone dla księgowych dyrektorów, kierowników, menadżerów odpowiedzialnych za wdrożenie KSeF, jak również dla osób wystawiających faktury.

Udział w szkoleniu jest również rekomendowany pracownikom działów handlowych, obsługi klienta oraz informatykom pracującym w firmach oraz innym osobom wspierającym jednostki w obszarze IT.

Program szkolenia

1.Krajowy System e-Faktur – podstawowe informacje:

a.proces wdrażania elektronicznego fakturowania w Polsce i UE;

b.harmonogram wdrażania KSeF w Polsce;

c.fakultatywne korzystanie z KSeF jako model przejściowy.


2.Kogo dotyczy obowiązek wystawiania e-faktur:

a.docelowa powszechność stosowania KSeF;

b.podstawowe wyłączenia z obowiązku wystawiania e-faktur;

c.dodatkowe wyłączenia wprowadzone w przepisach wykonawczych.


3.Korzystanie z KSeF:

a.podmioty uprawnione do korzystania z KSeF;

b.rodzaje uprawnień;

c.nadawanie uprawnień;

d.narzędzia uwierzytelniające.


4.Wystawianie i otrzymywanie e-faktur:

a.ustrukturyzowany format e-faktury;

b.dane wskazywane na e-fakturze – pola obligatoryjne, opcjonalne i fakultatywne;

c.data wystawienia i otrzymania e-faktury;

d.sposoby udostępniania e-faktur;

e.oznaczanie e-faktur kodem QR;

f.kurs waluty;

g.numer KSeF;

h.faktury korygujące w KSeF.


5.Dostosowanie przepisów związane ze stosowaniem KSeF:

a.zasady ujmowania korekt;

b.zmiany dotyczące MPP;

c.przechowywanie e-faktur;

d.zwrot VAT w terminie 40 dni;

e.usunięcie not korygujących.


6.Kontekst techniczny wdrożenia KSeF:

a.aplikacja MF do obsługi KSeF;

b.programy komercyjne zintegrowane z KSeF;

c.automatyzacja procesów fakturowania.


7.Rozwiązania przewidziane w sytuacji:

a.awarii KSeF;

b.niedostępności KSeF;

c.braku możliwości wystawienia e-faktury z przyczyn leżących po stronie podatnika.


8.Sankcje związane z niedopełnieniem obowiązków w zakresie KSeF.

9.Zmiany planowane w przepisach o KSeF:

a.odroczenie części obowiązków;

b.możliwość wystawiania faktur w trybie offline;

c.dobrowolne wystawianie e-faktur dla konsumentów;

d.możliwość przesyłania załączników do e-faktur;

e.wprowadzenie certyfikatów do kodów QR;

f.obowiązek wskazywania NIP jednostek podległych JST.


10.Jak przygotować się do obsługi KSeF:

a.działania dotyczące wdrożenia KSeF w przedsiębiorstwie;

b.automatyzacja procesów związanych z KSeF.


Pytania i odpowiedzi.


Warunki uczestnictwa: 

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto: 

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

 W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. 

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.



Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.

Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.

W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..


Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:

Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.

Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/

Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem  https://embed.archiebot.com/connection-tester



Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:

KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.

Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/

BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.

Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie:  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie



Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do  aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.

Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.

Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.

Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.


Wykładowca
Ekspert w dziedzinie podatku VAT, doradca podatkowy
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Dokumenty do pobrania ( do wydruku )
Karta zgłoszenia na szkolenia
Oświadczenie o finansowaniu ze środków publicznych