Termin potwierdzony!
Szkolenie Wszystko o Różnicach Kursowych i Rozrachunkach w ERP OPTIMA.
Mechanizm przeszacowania walut dla potrzeb bilansowych oraz magazyn walut, krok po kroku.
Rozliczenia i rozrachunki - różnice, naprawa błędów i czyszczenie. Import wyciągów bankowych i raporty - zwiększenie efektywności i automatyzacja.
WARSZTATY
Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.
Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.
Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch OPTIMA.
Szkolenie skierowane do księgowych, którzy chcą zgłębić tajniki pracy z różnicami kursowymi oraz rozrachunkami w systemie ERP Optima.
Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie generować operacje związane z różnicami kursowymi i rozrachunkami, a także jak rozwiązywać najczęstsze problemy, które mogą występować w trakcie pracy z tymi procesami.
Podczas szkolenia omówimy szczegółowo wszystkie rodzaje różnic kursowych, w tym różnice transakcyjne, magazynowe oraz te związane z przeszacowaniem walutowym do celów bilansowych. Uczestnicy poznają krok po kroku, jak prawidłowo ustawić magazyn walutowy w Optima oraz jak zarządzać rodzajem kursu, aby uniknąć błędów i zoptymalizować procesy.
Ważnym elementem szkolenia będą także techniki rozliczania i czyszczenia rozrachunków, w tym naprawianie błędów w rozliczeniach, czyszczenie preliminarza płatności oraz poprawne zarządzanie rozrachunkami. Omówimy także metody zwiększenia efektywności importu wyciągów bankowych oraz automatycznego odczytywania danych, co pozwoli na zaoszczędzenie czasu i redukcję błędów w procesie księgowania.
Uczestnicy poznają również przydatne raporty, takie jak raport wiekowania zgodny z zestawieniem obrotów i sald oraz raporty sprawdzające prawidłowość rozrachunków i płatności.
Na szkoleniu nie zabraknie także tematu automatyzacji procesów księgowych – dowiesz się, jakie procesy w księgowości można zrobotyzować, oraz jak Chat GPT może wspierać pracę księgowego w codziennych zadaniach.
Program szkolenia:
Rodzaje różnice kursowych
-różnice kursowe transakcyjne
-różnice kursowe magazyn walut
-mechanizm przeszacowania walut dla potrzeb bilansowych
Magazyn walut
-ustawienie krok po kroku
-kolumna o rodzaju kursu
-kiedy jaki kurs zastosować
Rozliczenia i rozrachunki
-przyczyny różnic
-naprawa błędów w rozliczeniach i rozrachunkach
-czyszczenie preliminarza płatności
-czyszczenie rozrachunków
Raporty
- raport wiekowania zgodny z zestawieniem obrotów i sald
- raporty sprawdzające prawidłowość rozrachunki/płatności
Import wyciągów bankowych
- metody zwiększenia efektywności automatycznego odczytywania danych
- metody zwiększenia efektywności rozliczeń i odpowiedniego kwalifikowania transakcji
- korzystanie z listy rozliczeń
Automatyzacje
- jakie procesy można zrobotyzować
- chat GPT w czym może pomóc w księgowości.
Pytania i odpowiedzi.
Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.
Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.
W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..
Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:
Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem https://embed.archiebot.com/connection-tester
Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:
KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.
Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/
BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.
Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie
Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.
Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.
Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.
Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.
Doświadczona Księgowa, specjalista, wdrożeniowiec i praktyk w dziedzinie usprawniania pracy w systemach Optima, Enova, Saldeo ze znajomością wszystkich wad i zalet oprogramowania polskich producentów, zajmująca się pełną automatyzacją schematów księgowych, procesem wprowadzania dokumentów czyli wszystkim, co może ułatwić i przyspieszyć codzienne czynności księgowe z jednoczesnym eliminowaniem błędów.