Jeśli masz już podstawową wiedzę w zakresie AI, to szkolenie jest dla Ciebie.
Sztuczna inteligencja (AI) w biurze - kolejny krok z konkretnymi narzędziami AI.
Wyższy poziom w tworzeniu e-maili, pism, prezentacji, raportów, grafiki - bardziej zaawansowane techniki promptowania, WARSZTATOWO.
Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.
Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.
Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Pracownicy pionów administracyjnych sektora publicznego i prywatnego, którzy:
- przeszli szkolenie podstawowe lub
- samodzielnie nabyli podstawowe umiejętności korzystana z AI.
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy będą poproszeni o wypełnienie ankiety, która pozwoli lepiej zrozumieć i dostosować treść szkolenia do ich indywidualnych potrzeb.
Wymagane jest posiadanie bezpłatnych kont i podstawowa umiejętność korzystania z Chat GPT, Perplexity i Gemini oraz udostępniania konwersacji z AI za pomocą wygenerowanego linku.
Nie jest wymagana znajomość kodowania.
Dziś AI to nie tylko narzędzie wspierające, ale także klucz do zwiększenia efektywności, kreatywności i innowacyjności w każdej dziedzinie.
Celem naszego szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności, które pozwolą uczestnikom efektywnie korzystać z najnowszych rozwiązań AI.
Zajęcia obejmują część warsztatową, podczas której nauczysz się zaawansowanych technik promptowania, dowiesz się, jak uruchomić modele AI na swoim komputerze, poznasz dodatkowe możliwości płatnych wersji narzędzi takich jak ChatGPT Plus, Perplexity czy Gemini Advanced, a także odkryjesz inne modele AI dopasowane do Twoich potrzeb.
Korzyści z uczestnictwa:
Zwiększenie efektywności – dzięki AI zaoszczędzisz czas na rutynowych zadaniach i zautomatyzujesz procesy.
Podniesienie jakości pracy – lepsze przygotowanie treści, analiza danych i automatyzacja czynności biurowych.
Wzrost kreatywności – AI jako narzędzie wspierające twórcze podejście do rozwiązywania problemów.
Innowacyjne podejście – nauczysz się korzystać z najnowszych narzędzi AI, które zmieniają sposób pracy w każdej branży.
Nasz prowadzący w wyjątkowo dostępny, konkretny i przejrzysty sposób przekazuje wiedzę wykorzystując przykłady zastosowań w codziennej pracy.
Uczestnicy mogą liczyć na indywidualną pomoc w trakcie ćwiczeń.
Program szkolenia:
1. Część warsztatowa – zaawansowane techniki promptowania
Zadania wieloetapowe,
Metoda „Chain-of-Thought”,
Metoda „few-shot learning”
Przygotowywanie pomptów ze wsparciem AI,
Praca na plikach.
2. AI na własnym komputerze
Pokaz LM Studio z Bielikiem,
Prostsze zasady bezpieczeństwa,
Pouczanie za pomocą plików.
3. Dodatkowe możliwości wersji płatnych
Chat GPT Plus
Wybór modelu językowego
GPT 4o with canvas (tworzenie I redagowanie tekstów bezpośrednio w Chat GPT)
Wyspecjalizowane modele GPT (wtyczki)
Tworzenie własnego wyspecjalizowanego GPT
Perplexity
Rozszerzona praca z plikami,
Wybór modelu językowego,
Przestrzenie: łączenie Perplexity z własnymi bazami wiedzy
Serwis informacyjny
Gemini Advanced (pierwszy miesiąc gratis)
Wybór modelu językowego
Rozszerzona praca z plikami,
Gemy – niestandardowe wersje ze spersonalizowanymi odpowiedziami.
4. Inne modele AI godne uwagi
W tym znalezione przez trenera zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami uczestników.
5. Przykładowe tematy, które mogą zostać przedstawione w zależności od potrzeb uczestników:
Tworzenie i redagowanie dokumentów – przygotowywanie umów, regulaminów, raportów lub pism urzędowych.
Analiza i opracowywanie wyników ankiet – generowanie podsumowań i wizualizacji danych na podstawie odpowiedzi z ankiet.
Tworzenie szablonów odpowiedzi – przygotowywanie standardowych odpowiedzi na zapytania mailowe.
Pomoc w zadaniach księgowych – generowanie zestawień, analiza danych finansowych.
Wsparcie w rekrutacji – analiza CV kandydatów oraz przygotowanie pytań do rozmów kwalifikacyjnych.
Generowanie harmonogramów projektów – planowanie zadań w oparciu o dostępne dane i priorytety.
Podsumowywanie dokumentów i stron internetowych – skracanie długich raportów do najważniejszych punktów.
Tłumaczenia dokumentów – szybkie i dokładne tłumaczenie pism i materiałów.
Tworzenie treści do mediów społecznościowych – generowanie postów promocyjnych, nagłówków i opisów wydarzeń.
Monitorowanie zgodności z procedurami – przygotowywanie list kontrolnych i sprawdzanie zgodności dokumentacji.
Opracowywanie materiałów do przetargów – pomoc w tworzeniu specyfikacji przetargowych.
Obsługa klienta – przygotowywanie odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez klientów.
Przygotowanie raportów miesięcznych – generowanie podsumowań działań firmy na podstawie wprowadzonych danych.
Organizacja wydarzeń – planowanie konferencji lub spotkań, w tym tworzenie agendy.
5. Podsumowanie i dyskusja.
Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.
Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.
W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..
Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:
Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem https://embed.archiebot.com/connection-tester
Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:
KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.
Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/
BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.
Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie
Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.
Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.
Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.
Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.