Szkolenie Efektywna sprzedaż - jak sprzedawać łatwiej, szybciej i więcej.
Skuteczna prezentacja oferty i trudne sytuacje - jak z nich wybrnąć?
Warsztaty 2-dniowe
Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.
Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.
Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Warsztat skierowany jest dla osób, które zajmują się sprzedażą. Zarówno dla tych, którzy w sprzedaży stawiają swoje pierwsze kroki, jak i dla bardziej doświadczonych sprzedawców, którzy rozumieją potrzebę ciągłego doskonalenia się.
A jeśli nie zajmujesz się sprzedażą zawodowo, a chcesz sprzedać komuś pomysł albo ideę, to warsztat jest także dla Ciebie.
Proces sprzedaży jest czymś z czym wielokrotnie spotykamy się na co dzień. Niestety, powszechnie nie ma dobrej opinii. Często sytuacja sprzedażowa kojarzy się nam z „wciskaniem na siłę”, manipulacją a nawet nieuczciwością.
Profesjonalna sprzedaż nie ma nic wspólnego z powyższymi obiegowymi opiniami.
Ogólnym celem szkolenia jest podniesienie naszych kompetencji sprzedażowych na poziom, dający satysfakcję i zadowolenie, zarówno osobom sprzedającym jak i klientom.
CELE SZKOLENIA – KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW.
Po szkoleniu uczestnicy:
METODOLOGIA:
Wszystkie moduły mają charakter warsztatowy i interaktywny. Omawiane treści szkoleniowe ćwiczymy w przyjaznej i bezpiecznej atmosferze. Wykorzystujemy takie metody jak:
ZAKRES PROGRAMOWY SZKOLENIA:
Moduł I. Profesjonalna sprzedaż.
Moduł II. Typologia klientów.
Moduł III. Rozpoznawanie i wzbudzanie potrzeb.
Moduł IV. Prezentowanie oferty.
Moduł V. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży.
Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.
Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.
W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..
Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:
Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem https://embed.archiebot.com/connection-tester
Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:
KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.
Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/
BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.
Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie
Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.
Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.
Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.
Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.
Trener, mentor, badacz rynku – absolwent socjologii na kierunku Komunikacja Społeczna UWr., Szkoły Coachingu, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator we Wrocławiu. Współzałożyciel Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalista w szkoleniach w zakresie zarządzania, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, autoprezentacji oraz umiejętności trenerskich. Realizuje badania focus group, mystery shopping, zajmuje się doradztwem i konsultacjami dla menedżerów najwyższego szczebla. Pomysłodawca i wykładowca w Akademii Zarządzania Sytuacjami Trudnymi, wykładowca w Szkole Trenerów Biznesu Moderator oraz na Uniwersytecie Humanistycznym SWPS. Miał przyjemność szkolić i jednocześnie uczyć się od uznanych na świecie firm tj.: IBM, Nokia, Toyota Motor Manufacturing, LG, Ernst&Young, Amazon, Mercedes-Benz Manufacturing, Capgemini, Grupa Schwarz, Volvo, Grupa Santander; jak i od mniej znanych, za to niezwykle mądrych i rozwojowych. Praca to jego pasja.