Szkolenie VAT, JPK, BDO, prawo pracy online lub stacjonarnie

Szkolenie Efektywna sprzedaż - jak sprzedawać łatwiej, szybciej i więcej.

Skuteczna prezentacja oferty i trudne sytuacje - jak z nich wybrnąć?

Warsztaty 2-dniowe

Termin
07-02-2025
08-02-2025

Godzina
10.00-15.00
Czas szkolenia
2 dni (10 godzin)
Miejsce szkolenia
TRANSMISJA ON-LINE, POKÓJ WEBINAROWY
Koszt uczestnictwa
jednej osoby
1 350 zł. +23% VAT
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Metoda

Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.

Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.

Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.

Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.

Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.

Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Adresaci

Warsztat skierowany jest dla osób, które zajmują się sprzedażą. Zarówno dla tych, którzy w sprzedaży stawiają swoje pierwsze kroki, jak i dla bardziej doświadczonych sprzedawców, którzy rozumieją potrzebę ciągłego doskonalenia się.

A jeśli nie zajmujesz się sprzedażą zawodowo, a chcesz sprzedać komuś pomysł albo ideę, to warsztat jest także dla Ciebie.

Program szkolenia

Proces sprzedaży jest czymś z czym wielokrotnie spotykamy się na co dzień. Niestety, powszechnie nie ma dobrej opinii. Często sytuacja sprzedażowa kojarzy się nam z „wciskaniem na siłę”, manipulacją a nawet nieuczciwością. 

Profesjonalna sprzedaż nie ma nic wspólnego z powyższymi obiegowymi opiniami. 

Ogólnym celem szkolenia jest podniesienie naszych kompetencji sprzedażowych na poziom, dający satysfakcję i zadowolenie, zarówno osobom sprzedającym jak i klientom.


CELE SZKOLENIA – KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW.

Po szkoleniu uczestnicy:

  • Rozumieją na czym polega profesjonalna sprzedaż.
  • Stosują adekwatny do typu klienta sposób rozmowy.
  • Znają mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych.
  • Wiedzą jak badać i wzbudzać potrzeby klienta.
  • Potrafią stosować argumentację dostosowaną do potrzeb klientów.
  • Znają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedaży oraz potrafią stosować je podczas rozmów z klientami.

  

METODOLOGIA:

Wszystkie moduły mają charakter warsztatowy i interaktywny. Omawiane treści szkoleniowe ćwiczymy w przyjaznej i bezpiecznej atmosferze. Wykorzystujemy takie metody jak:

  • ćwiczenia indywidualne,
  • dyskusja moderowana,
  • odgrywanie ról
  • miniwykład,
  • konstruktywna informacja zwrotna,
  • analiza przypadku.



ZAKRES PROGRAMOWY SZKOLENIA:

 Moduł I. Profesjonalna sprzedaż.

  •  Nastawienie do procesu sprzedaży.
  • Psychologiczne potrzeby klientów.
  • Motywacje zakupowe klientów.


Moduł II. Typologia klientów.

  • Cztery podstawowe typy klientów.
  • Dlaczego klienci bywają trudni: niezdecydowani, zamknięci w sobie, złośliwi czy przemądrzali? I co z tym mamy robić?
  • Typy klientów a kontekst sytuacyjny – adekwatna komunikacja.


Moduł III. Rozpoznawanie i wzbudzanie potrzeb.

  •  Trafne pytania.
  • Praktyczne zastosowanie metody OUR (Opis sytuacji, Uświadomienie potrzeby, Rozwiązanie).
  • Warsztat umiejętności.


Moduł IV. Prezentowanie oferty.

  •  Czym naprawdę jest język korzyści?
  • Budowanie argumentacji w oparciu o rozumienie potrzeb.
  • Jak uczciwie używać zasad wpływu społecznego w procesie sprzedaży.


Moduł V. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży.

  •  Skąd się biorą trudne sytuacje?
  • Metody radzenia sobie z obiekcjami (bumerang, hipotetyczne założenie, zamiana w pytanie).
  • Czas na case study – wspólna analiza trudnych sytuacji sprzedażowych Uczestników szkolenia. 

Warunki uczestnictwa: 

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto: 

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

 W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. 

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.



Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.

Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.

W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..


Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:

Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.

Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/

Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem  https://embed.archiebot.com/connection-tester



Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:

KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.

Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/

BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.

Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie:  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie



Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do  aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.

Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.

Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.

Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.


Wykładowca
Andrzej Kaźmierczak

Trener, mentor, badacz rynku – absolwent socjologii na kierunku Komunikacja Społeczna UWr., Szkoły Coachingu, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator we Wrocławiu. Współzałożyciel Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalista w szkoleniach w zakresie zarządzania, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, autoprezentacji oraz umiejętności trenerskich.  Realizuje badania focus group, mystery shopping, zajmuje się doradztwem i konsultacjami dla menedżerów najwyższego szczebla. Pomysłodawca i wykładowca w Akademii Zarządzania Sytuacjami Trudnymi, wykładowca w Szkole Trenerów Biznesu Moderator oraz na Uniwersytecie Humanistycznym SWPS. Miał przyjemność szkolić i jednocześnie uczyć się od uznanych na świecie firm tj.: IBM, Nokia, Toyota Motor Manufacturing, LG, Ernst&Young, Amazon, Mercedes-Benz Manufacturing, Capgemini, Grupa Schwarz, Volvo, Grupa Santander; jak i od mniej znanych, za to niezwykle mądrych i rozwojowych. Praca to jego pasja.

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Dokumenty do pobrania ( do wydruku )
Karta zgłoszenia na szkolenia
Oświadczenie o finansowaniu ze środków publicznych