Szkolenie Sztuczna inteligencja AI w księgowości, w praktyce, PODSTAWY dla każdego.
Jak wykorzystać AI do analizy przepisów podatkowych, zautomatyzować systemy księgowe aby przyspieszyć i ułatwić sobie pracę? WARSZTATY.
Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.
Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.
Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Główni księgowi, Pracownicy działów księgowości, Dyrektorzy finansowi, Prezesi i Właściciele firm.
Celem naszego szkolenia jest przekazanie uczestnikowi, pod okiem najlepszych ekspertów i trenerów,
rzetelnej, teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej w codziennej pracy.
Uczestnik zapozna się z obowiązującymi przepisami prawa, a także dowie się o planowanych nowelizacjach. Dzięki szczegółowym omówieniom i licznym przykładom ugruntuje i zaktualizuje swoją wiedzę.
Znajomość aktualnych przepisów pozwoli uczestnikowi uniknąć niekorzystnych konsekwencji, związanych
z brakiem wypełniania ciążących na nim obowiązków prawno-podatkowych.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami i możliwościami sztucznej inteligencji (AI) w kontekście księgowości.
Uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie korzystać z narzędzi AI, jak komunikować się z chatbotami oraz jak zapewnić bezpieczeństwo danych.
Szkolenie ma na celu zwiększenie produktywności i efektywności pracy księgowych poprzez zastosowanie nowoczesnych technologii.
Korzyści ze szkolenia:
Zrozumienie podstawowych pojęć związanych z AI i jej zastosowaniem w księgowości.
Umiejętność korzystania z narzędzi AI do automatyzacji rutynowych zadań księgowych.
Poznanie zagrożeń związanych z AI i sposobów na zapewnienie bezpieczeństwa danych.
Zwiększenie produktywności dzięki zastosowaniu AI.
Praktyczne umiejętności tworzenia efektywnych promptów i komunikacji z chatbotami.
Program szkolenia
1. Czym jest cyfrowy mózg, co to jest AI i jakie stwarza możliwości?
- Definicja sztucznej inteligencji
- Przegląd możliwości wykorzystania AI w księgowości
2. Znaczenie prostoty w komunikacji z narzędziami sztucznej inteligencji
- Jak skutecznie komunikować się z AI
- Przykłady prostych i złożonych komend
3. W jakich zadaniach pomoże Ci sztuczna inteligencja?
- Automatyzacja rutynowych zadań księgowych
- Przykłady zastosowań AI w codziennej pracy
4. Bezpieczeństwo naszych danych we współpracy z AI
- Ochrona danych osobowych i finansowych
- Najlepsze praktyki w zakresie bezpieczeństwa
5. Jak komunikować się z narzędziami sztucznej inteligencji?
- Praktyczne wskazówki dotyczące komunikacji z chatbotami
- Przykłady efektywnych promptów
6. Omówienie struktur komend: rola, problem, pytanie, rozwiązanie.
- Struktura efektywnych komend
- Praktyczne ćwiczenia
Wykorzystanie AI do odpisania na maila do klienta
Wykorzystanie AI do przygotowania podsumowania / notatki ze spotkania
Wykorzystanie AI do sporządzenia analizy danych i przedstawienia ich klientowi
7. Jak tworzyć dobre polecenia i komendy (prompty). Budowanie zapytań w czatbotach. Modele językowe chatGPT, Claude, Bard
- Tworzenie skutecznych promptów
- Przegląd różnych modeli językowych
8. Jak wypracować większą produktywność dzięki wdrożonym nawykom.
- Nawyki zwiększające produktywność
- Praktyczne wskazówki
9. Poprawa produktywności dzięki AI
- Narzędzia AI wspierające produktywność
- Przykłady praktycznych zastosowań:
10. Zagrożenia jakie niesie za sobą korzystanie z narzędzie czata GPT i innych rozwiązań
- Potencjalne ryzyka związane z AI
- Jak unikać błędów i nadużyć.
Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.
Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.
W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..
Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:
Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem https://embed.archiebot.com/connection-tester
Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:
KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.
Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/
BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.
Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie
Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.
Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.
Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.
Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.