Szkolenie Schematy księgowe eNova365 – praktyczne narzędzia i sprawdzone sposoby na automatyzację najczęstszych operacji, takich jak zakupy, sprzedaż, dokumentacje środków trwałych czy operacje bankowe.
Szkolenie prowadzone warsztatowo przez doświadczonego wdrożeniowca, w czasie rzeczywistym, z prezentacją poszczególnych operacji na uruchomionym programie eNova.
Aby maksymalnie zwiększyć efektywność szkolenia, zalecamy korzystanie z dwóch ekranów. Jeden przeznaczony do wyświetlania szkolenia, a drugi do pracy w programie eNova365. Może to być dodatkowy monitor lub inne urządzenie, takie jak telefon czy tablet.
Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.
Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Szkolenie jest skierowane dla księgowych już pracujących w eNova365,
stosujących w codziennej pracy schematy księgowe.
Czy masz już dość ręcznego księgowania skomplikowanych operacji?
Chciałbyś w pełni wykorzystać potencjał automatyzacji w enova365?
Czy wiesz, że?
• Możesz modyfikować schematy po zmianach na planie kont
• Masz możliwość uwzględnienia różnych typów operacji w jednym schemacie
• Masz cechę na kartotece, którą chciałbyś potem przenieść na zapis? Żaden problem
• Pojawiła Ci się nowa operacja, której nie chcesz księgować „z ręki”? Dodaj schemat lub zmodyfikuj istniejący pod własne potrzeby
• Nie możesz naleźć pola w warunku pozycji schematu? Znajdziesz je w systemie poprzez włączenie jednej funkcji
Korzyści ze szkolenia:
• Możliwość modyfikacji schematów księgowych
• Dodawanie własnych schematów
• Sprawdzenie, jak konfiguracja wpływa na stworzenie schematu
• Dodawanie nowych wartości do zapisu księgowego poprzez schemat
• Praktyczne zastosowanie schematów w zależności od potrzeb
Program szkolenia:
• Podstawowe informacje o schematach
o Typy i różnice
o Tworzenie oraz modyfikacja różnych schematów księgowych
o Kiedy zadzwonić do wdrożeniowca – błędy, komunikaty, skomplikowane przypadki
• Najczęściej wykorzystywane schematy - zakup/sprzedaż
o Zakup – różne typy operacji
o Zakup z odliczeniami VAT (zakupy dot. samochodu)
o Sprzedaż z dokumentem źródłowym oraz bez
• Co warto zautomatyzować?
o Wyciągi bankowe – czy warto budować schemat po opisie operacji?
o RMK – przenoszenie ważnych informacji z kartoteki na zapis
o Dokumenty środków trwałych
o PK – czy da się ustandaryzować?
Świadczymy usługi WDRAŻANIA rozwiązań automatyzacyjnych i robotyzacji w systemie eNova dla firm i biur rachunkowych.
Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.
Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.
W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..
Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:
Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem https://embed.archiebot.com/connection-tester
Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:
KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.
Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/
BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.
Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie
Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.
Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.
Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.
Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.
oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w celu optymalizacji pracy na programach księgowych.