Szkolenie VAT, JPK, BDO, prawo pracy online lub stacjonarnie

Szkolenie Zwiększenie efektywności i tempa pracy w systemie COMARCH OPTIMA - narzędzia usprawniające pracę, m.in. BI, CRM, magazyn...

Przygotowanie systemu do obowiązku raportowania  JPK_KR_PD od 1 stycznia 2025. 

Koniec problemu z przeksięgowaniem VAT PLN na wartość rozliczenia w EURO.

Praktyczne rozwiązania dla najczęściej występujących problemów na konkretnych przykładach.

Termin
03-12-2024

Godzina
10.00-15.00
Czas szkolenia
1 dzień (5 godzin)
Miejsce szkolenia
TRANSMISJA ON-LINE, POKÓJ WEBINAROWY
Koszt uczestnictwa
jednej osoby
649 zł. +23% VAT
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Metoda

Szkolenie prowadzone warsztatowo przez czynną księgową - wdrożeniowca, w czasie rzeczywistym, z prezentacją poszczególnych operacji na uruchomionym  programie COMARCH OPTIMA

Aby maksymalnie zwiększyć efektywność szkolenia, zalecamy korzystanie z dwóch ekranów. Jeden przeznaczony do wyświetlania szkolenia, a drugi do pracy w programie OPTIMA. Może to być dodatkowy monitor lub inne urządzenie, takie jak telefon czy tablet.

W trakcie zajęć prowadzona jest dyskusja temat problemów i wątpliwości zgłaszanych przez uczestników szkolenia. 

Indywidualne konsultacje.



Adresaci

Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch OPTIMA.

Program szkolenia

Co zrobić, jeśli pracujesz na źle ustawionej i skonfigurowanej Optima?

Czy wiesz, że możesz?

- lepiej wykorzystać dostępne w programie narzędzia, o których możliwościach nie wiedziałeś wcześniej?

- zautomatyzować i uprościć codzienne i powtarzalne czynności, takie jak np. ręczne księgowania czy uciążliwe rozliczenia?

- szybko wyeliminować najczęstsze błędy komplikujące i opóźniające twoją pracę?

W trakcie szkolenia dowiesz się, że:

- możesz zaufać automatycznym rozliczeniom w Optima,

- operacje kartą mogą się rozliczyć same,

- skróty klawiaturowe, dedykowane zmiany interfejsu przyspieszają pracę,

- dzięki odpowiednim kolumnom dodatkowym, możesz sobie ułatwić weryfikację danych i szybciej znajdować potrzebne informacje,

- nie musisz wysyłać maili z fakturami, informacjami podatkowymi, informacjami o dokumentach nierozliczonych do swoich klientów,

- warto wykorzystywać segregatory - zalety elektronicznego obiegu dokumentów,

- możesz korzystać z dobrodziejstwa robotyzacji już dziś.



 


Program szkolenia (na przykładach najczęściej występujących problemów):

 1. Rozliczenia i rozrachunki

                ·       przyczyny powstawania różnic

                ·       czyszczenie preliminarza płatności

                ·       czyszczenie rozrachunków

                ·       raport wiekowania zgodny z zestawieniem obrotów i sald

                ·       raporty sprawdzające prawidłowość rozrachunki/płatności

2. Import wyciągów bankowych

              ·         metody zwiększenia efektywności automatycznego odczytywania danych

              ·         metody zwiększenia efektywności rozliczeń i odpowiedniego kwalifikowania transakcji

              ·         korzystanie z listy rozliczeń

           

3. Magazyn walut

                ·       przyczyny powstawania różnic

                ·       poprawa naliczenia

                ·       weryfikacja uzgadnianie

                ·    

4. Możliwości modułu dla biur rachunkowych oraz pozostałych jednostek powiązanych, wielofirmowych

                ·       orientacja w systemie

                ·       operacje seryjne

                ·       wysyłka informacji podatkowych


5. Możliwości modułu analiz BI

               ·       orientacja w systemie
               ·       tworzenie własnych analiz


6. CRM

                ·       faktury cykliczne

                ·       wysyłka faktur

                ·       windykacja

           

 7. Obieg elektroniczny dokumentów

Przyzwyczajenie klienta do przejrzystości po wejściu KSEF, rezygnacja z obiegu papierowego, dlaczego warto już dziś?


8. AI i robotyka jako proste narzędzie wspierające pracę księgowego na przykładach - porównywanie i szukanie różnic i anomalii w listach płac, bilansie, tworzenie ofert cenowych usług biura rachunkowego dla klientów w kilka minut. 



Świadczymy usługi WDRAŻANIA rozwiązań automatyzacyjnych i robotyzacji w systemie COMARCH OPTIMA dla firm i biur rachunkowych.


Warunki uczestnictwa: 

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto: 

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

 W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. 

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.



Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.

Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.

W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..


Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:

Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.

Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/

Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem  https://embed.archiebot.com/connection-tester



Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:

KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.

Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/

BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.

Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie:  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie



Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do  aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.

Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.

Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.

Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.


Wykładowca
Ekspert w automatyzacji i usprawnianiu procesów księgowych

oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w celu optymalizacji pracy na programach księgowych.

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Dokumenty do pobrania ( do wydruku )
Karta zgłoszenia na szkolenia
Oświadczenie o finansowaniu ze środków publicznych