Szkolenie VAT, JPK, BDO, prawo pracy online lub stacjonarnie

Szkolenie MS Excel dla pracowników księgowości/finansów/działu kadr (HR).

Termin
16-12-2024
17-12-2024

Godzina
9.00-15.00
Czas szkolenia
2 dni (12 godzin)
Miejsce szkolenia
TRANSMISJA ON-LINE, POKÓJ WEBINAROWY
Koszt uczestnictwa
jednej osoby
1 090 zł. +23% VAT
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Metoda

Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.

Szkolenie realizowane jest w formule webinaru, w kameralnej grupie uczestników.

Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.

Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.

Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.

Otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Adresaci

Główni księgowi, Pracownicy działów księgowości, Dyrektorzy finansowi, Prezesi i Właściciele firm.


Celem naszego szkolenia jest przekazanie uczestnikowi, pod okiem najlepszych ekspertów i trenerów,   

rzetelnej, teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej w codziennej pracy

Uczestnik zapozna się z obowiązującymi przepisami prawa, a także dowie się o planowanych nowelizacjach. Dzięki szczegółowym omówieniom i licznym przykładom ugruntuje i zaktualizuje swoją wiedzę. 

Znajomość aktualnych przepisów pozwoli uczestnikowi uniknąć niekorzystnych konsekwencji, związanych

 z brakiem wypełniania ciążących na nim obowiązków prawno-podatkowych.

Program szkolenia

W dzisiejszych czasach MS Excel jest niezastąpionym narzędziem w wielu dziedzinach, takich jak analiza danych, finanse, księgowość oraz prace administracyjno-biurowe.

Dzięki Excelowi możesz automatyzować rutynowe zadania, analizować dane z większą precyzją oraz prezentować wyniki w profesjonalny sposób.

Wszystko to sprawia, że Twoja praca staje się łatwiejsza, a Ty masz więcej czasu na ciekawe i rozwijające zadania.



Program:

1. Praca z danymi – zaawansowane elementy organizacji

i. wprowadzanie wartości z automatycznym formatowaniem

ii. tworzenie poprawnych danych

iii. przydatne skróty klawiaturowe

2. Zarządzanie danymi księgowymi i kadrowymi – organizacja pracy, kontrola poprawności danych

i. łączenie i dzielenie komórek

ii. funkcje tekstowe i liczbowe ułatwiające pracę z danymi

iii. listy rozwijane jako element wspierający uzupełnianie danych

3. Formuły proste i zagnieżdżone – obliczania z wykorzystaniem funkcji warunkowych

i. reguły wyróżniania komórek na podstawie ich zawartości

ii. paski danych jako wizualne przedstawienie wartości

iii. ikony formatowania warunkowego

4. Uzgadnianie rozrachunków, kont – formatowanie warunkowe

5. Organizacja danych- automatyzacja pracy

i. grupowanie danych na podstawie zadanego kryterium

ii. automatyczne przypisywanie zadanych parametrów do odpowiednich kont na podstawie opisów

iii. raporty podsumowujące

6. Budżetowanie, inwentaryzacja - obliczenia danych do księgowania

i. formuły matematyczne do podsumowań

ii. operacje na wielu arkuszach z podziałem na poszczególne budżety

7. Analiza danych księgowych i kadrowych – tabele przestawne

i. tworzenie raportów i przejrzystych zestawień podsumowujących

ii. automatyczne wyliczanie sum, średnich i innych wartości na podstawie zadanych kryteriów

iii. wykresy przestawne jako forma graficznych prezentacji raportów

8. Zestawienia danych księgowych i kadrowych – wykresy

i. wykresy kolumnowe, liniowe i kołowe

ii. przykłady zastosowań wykresów dla danych różnego typu i wielkości

9. Wymiana danych – współpraca z programami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi – import i export

i. wczytywanie danych z plików tekstowych i PDF

ii. import i właściwe rozpoznawanie danych w MS Excel

10. Bezpieczeństwo danych – ochrona arkuszy, szyfrowanie

i. praca na plikach współdzielonych

ii. pliki tylko do odczytu

iii. organizacja danych w skoroszytach



Szkolenie to organizujemy również w FORMIE ZAMKNIĘTEJ dostosowując program 

do indywidualnych potrzeb Klienta.

Warunki uczestnictwa: 

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto: 

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

 W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. 

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.



Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.

Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.

W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..


Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:

Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.

Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/

Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem  https://embed.archiebot.com/connection-tester



Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:

KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.

Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/

BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.

Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie:  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie



Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do  aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.

Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.

Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.

Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.


Wykładowca
Ekspert w obszarze narzędzi informatycznych

Trener specjalizujący się w szkoleniach produktowych związanych z narzędziami informatycznymi, ogólnodostępnymi, jak np. pakietów biurowych, czy programów kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych.

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Dokumenty do pobrania ( do wydruku )
Karta zgłoszenia na szkolenia
Oświadczenie o finansowaniu ze środków publicznych