Szkolenie VAT, JPK, BDO, prawo pracy online lub stacjonarnie

Szkolenie OPTIMA - jak pracować na programie szybko, prosto, bez błędów,

 zbędnych czynności i ręcznego księgowania!

Kompleksowe księgowanie w COMARCH OPTIMA - optymalizacja i automatyzacja procesów księgowych, od codziennego księgowania po zaawansowaną analizę i automatyzację procesów, od bilansu otwarcia po wygenerowanie sprawozdania zamknięcia.

3-dniowe warsztaty on-line zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych księgowych.


Nowe umiejętności, które uproszczą pracę każdej księgowej pod okiem doświadczonej księgowej - wdrożeniowca. 

Termin
03-12-2024
06-12-2024
12-12-2024

Godzina
10.00-15.00
Czas szkolenia
3 dni (15 godzin)
Miejsce szkolenia
TRANSMISJA ON-LINE, POKÓJ WEBINAROWY
Koszt uczestnictwa
jednej osoby
1 500 zł. +23% VAT
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Metoda

Szkolenie prowadzone warsztatowo przez czynną księgową - wdrożeniowca, w czasie rzeczywistym, z prezentacją poszczególnych operacji na uruchomionym  programie COMARCH OPTIMA

Aby maksymalnie zwiększyć efektywność szkolenia, zalecamy korzystanie z dwóch ekranów. Jeden przeznaczony do wyświetlania szkolenia, a drugi do pracy w programie OPTIMA. Może to być dodatkowy monitor lub inne urządzenie, takie jak telefon czy tablet.

W trakcie zajęć prowadzona jest dyskusja temat problemów i wątpliwości zgłaszanych przez uczestników szkolenia. 

Indywidualne konsultacje.



Adresaci

Początkujący lub pracujący od niedawna pracownicy firm korzystających z systemu Comarch Optima.

Program szkolenia

Szukasz możliwości rozwoju kariery w księgowości? 

Dołącz do naszego 3-dniowego kursu on-line, skorzystaj z szansy na zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności, które są niezbędne do samodzielnego prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Nauczysz się efektywnie wykorzystywać możliwości modułu KSIĘGOWOŚĆ w ERP Comarch Optima, a w szczególności:

- modyfikacji schematów księgowych, 

- prawidłowej konfiguracji Optima,  

- skrótów klawiszowych, 

- dodawania kolumn dodatkowych,  

- wykorzystania Chat GPT, 

- robotyzacji  i innych automatyzacji usprawniających pracę.


Program:

Dzień 1

Stworzenie bazy wzorcowej. 

Plan kont, kategorie omówienie wraz z przypisanie odpowiednich rodzajów kont.

Wprowadzanie BO do systemu, miejsca pozycji w bilansie, wygenerowanie bilansu otwarcia (niestandardowe metody  wprowadzania szczególnie gdy trzeba zrobić wycenę walutową lub wykorzystanie pliku JPK VAT).

Konfiguracja wspólnych rozliczeń i rozrachunków.

Księgowanie faktur zakupu sprzedaży w Module Handel w tym faktury zaliczkowe.

Księgowanie dokumentów magazynowych PZ,WZ,RW,PW, MW, uzgadnianie wartości magazynu z zestawieniem obrotów i sald.

Księgowanie rejestrów VAT. (Podział 75% VAT , leasingi, operacje kartą oraz Payu).

Tworzenie PK.

Księgowanie podział kosztów, księgowanie na kontach zespołu 5.


Dzień 2

Stworzenie schematu księgowego dla banku  bez przypisywania kont przeciwstawnych faktur.

Szybkie opracowanie wyciągu bankowego.

Księgowanie operacji kasowo bankowych. 

Samoczynne księgowanie różnic kursowych.

Uzgodnienie magazynu walut oraz zaksięgowanie różnic kursowych. Schemat księgowy.

Księgowanie środków trwałych, amortyzacja, przyjęcie, likwidacja. Schemat księgowy.

Księgowanie rozliczeń międzyokresowych.

Księgowanie kredytów i pożyczek podział na krótkoterminowe i długoterminowe.

Księgowanie dotacji.


Dzień 3

Księgowanie list płac. (składniki Mulit sport , PPK)

Wyliczanie i księgowanie deklaracji podatkowych. Schematy księgowe. 

Wycena walutowa na koniec roku.

Przeksięgowanie na wynik finansowy.

Raporty uzgadniające rozrachunki, dokumenty potwierdzeń sald, raport wiekowania do biegłego.

Generacja bilansu, rachunku wyników na podstawie zaksięgowanych operacji z szczegółowym omówieniem pozycji.

Robotyzacja, Chat GPT.

Najczęstsze błędy w systemie Optima.

Utrwalenie zdobytej wiedze szybka powtórka.


Pytania otwarte.



Świadczymy usługi WDRAŻANIA rozwiązań automatyzacyjnych i robotyzacji w systemie COMARCH OPTIMA dla firm i biur rachunkowych.

Warunki uczestnictwa: 

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto: 

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

 W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY

Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.

Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.

Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.

Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. 

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.



Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.

Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.

W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..


Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:

Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.

Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/

Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem  https://embed.archiebot.com/connection-tester



Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:

KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.

Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/

BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.

Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie:  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie



Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do  aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.

Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.

Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.

Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.


Wykładowca
Ekspert w automatyzacji i usprawnianiu procesów księgowych

oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w celu optymalizacji pracy na programach księgowych.

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Dokumenty do pobrania ( do wydruku )
Karta zgłoszenia na szkolenia
Oświadczenie o finansowaniu ze środków publicznych