ON-LINE! ZAMKNIĘCIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ZA 2020 ROK W SZKOŁACH WYŻSZYCH z uwzględnieniem podatku dochodowego CIT oraz wpływu na rachunkowość zmian w systemie szkolnictwa wyższego i nauki – ustawy 2.0.
Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.
Szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników.
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.
Otrzymujesz certyfikat ukończenia szkolenia.
Główni księgowi, Pracownicy działów księgowości, Prezesi i Właściciele firm.
I. Informacje ogólne dotyczące sporządzania sprawozdań finansowych
- podstawa prawna i elementy składowe sprawozdań finansowych
1. Regulacje krajowe - ustawa o rachunkowości
2. Krajowe Standardy Rachunkowości oraz Stanowiska KSR
3. Polityka rachunkowości
II. E-sprawozdanie - zasady sporządzania i przekazywania
1. Składniki e-sprawozdania finansowego w wersji ustrukturyzowanej
2. Pozostałe elementy e-sprawozdania finansowego i ich format
3. Zakres informacyjny i stopień szczegółowości noty podatkowej
III. Zasady wyceny wybranych składników aktywów i pasywów na dzień bilansowy z uwzględnieniem podatku dochodowego CIT
1. Zasady ustalania wartości początkowej, odpisów amortyzacyjnych środków trwałych zgodnie z KSR Nr 11 „Środki trwałe?
2. Wycena należności – odpisy aktualizujące wartość wątpliwych należności, naliczanie odsetek za zwłokę oraz ryczałtu na koszty dochodzenia należności – ujęcie rachunkowe i podatkowe
3. Wycena aktywów i pasywów w walutach obcych na dzień bilansowy; wycena operacji na rachunku walutowym
4. Czynne i bierne rozliczenia międzyokresowe kosztów w ciągu roku i na przełomie lat obrotowych – ich rozliczanie w świetle przepisów rachunkowych i podatkowych
5. Przychody podlegające rozliczaniu w czasie – ich rozliczanie zgodnie z zasadami bilansowymi oraz ujęcie podatkowe , w tym dotacje oraz opłaty za usługi edukacyjne
IV. Rachunek zysków i strat – w szczególności:
1. Ujęcie subwencji i dotacji celowej, jak również innych form finansowania oraz sposób ich prezentacji w sprawozdaniu finansowym
2. Rozliczanie i prezentacja w rachunku zysków i strat kosztów realizowanych projektów badawczych i rozwojowych
3. Moment ujęcia dotacji w księgach (memoriałowo czy kasowo?)
V. Skutki wejścia w życie przepisów zmieniających system szkolnictwa wyższego i nauki, w szczególności w zakresie zmiany źródła finansowania z dotacji na subwencję; zmiana zasad gospodarki przychodami z prowadzenia domów studenckich; funduszu wsparcia osób niepełnosprawnych
VI. Pytania i wątpliwości
Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy link dostępowy. Zawartość linku aktywuje się w momencie rozpoczęcia zajęć.
Materiały szkoleniowe w formacie pdf zostaną wysłane w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail na dzień przed terminem szkolenia.
Uczestnicy otrzymują imienny certyfikat ukończenia szkolenia wraz z fakturą, które wysyłamy pocztą tradycyjną lub na życzenie klienta w formie elektronicznej.
Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:
Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamyWi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Prosimy o przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem (najlepiej na 30 min przed godzinĄ rozpoczęcia): https://embed.archiebot.com/connection-tester
Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.
Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.
Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.
Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA s.c. oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostepnienia osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.
Doświadczony ekspert prowadzący wiele szkoleń zamkniętych dla czołowych firm doradczych i międzynarodowych koncernów, doświadczony wykładowca, praktyk, specjalista z rachunkowości finansowej i podatku od towarów i usług. Od 1991 roku prowadzi szkolenia i kursy z zakresu rachunkowości na różnych poziomach zaawansowania, a także przygotowujących do egzaminów na doradcę podatkowego, maklera giełdowego, członka rady nadzorczej i biegłego rewidenta. Wykładała również w Szkole Głównej Handlowej, Wyższej Szkole Biznesu i Administracji. Praktyk prowadzący własne Biuro Rachunkowe.Autor wielu artykułów na temat rachunkowości i podatku VAT. Prowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla takich spółek jak: KPMG, Ernst and Young, Bayer, PricewaterhauseCoopers, TMF Poland, Polpharma, NBP, TP S.A., PKP, Poczta Polska, Deloitte Audyt, Mostostal, Warszawa, Elektrociepłownie Warszawskie, Polkomtel, Accenture, Geovita, Fiat Services Polska, PGE Dystrybucja Łódź.