ON-LINE! Zatory płatnicze- przeciwdziałanie, ulga na złe długi - z uwzględnieniem przepisów wynikających z tarcz antykryzysowych.

Termin
04-08-2020
godz. 10:00-15:00
Miejsce szkolenia
TRANSMISJA ON-LINE, PLATFORMA INTERNETOWA
Koszt uczestnictwa
jednej osoby
299 zł. (+23% VAT)
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Metoda

Szkolenie ON-LINE to wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel.

Szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników.

Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.

Pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.

Podczas szkolenia można zadawać pytania na czacie, na które Trener odpowiada na wizji w trakcie zajęć.

Otrzymujesz certyfikat ukończenia szkolenia.


Adresaci

Główni księgowi, Pracownicy działów księgowości, Prezesi i Właściciele firm.

Program szkolenia

1. Nowe terminy zapłaty w transakcjach handlowych.

2. Odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych.

3. Okresy przedawnienia roszczeń po nowelizacji.

4. Rekompensaty za poniesione koszty związane z odzyskiwaniem należności.

5. Uproszczona procedura zabezpieczająca dla roszczeń o wartości nie wyższej niż 75 tys. złotych- na czym polega i jak z niej skorzystać?

6. Obowiązek informowania wierzycieli (MŚP) o posiadaniu statusu dużego przedsiębiorcy.

7. Obowiązek raportowania o należnościach i zobowiązaniach do Ministra Przedsiębiorczości – od kiedy obowiązuje i jaki jest jego zakres? Jakie będzie nieść za sobą konsekwencje?

8. Nowe kompetencje UOKiK. Kary finansowe dla sprawców zatorów.

9. Co to jest nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowej i co można w takiej sytuacji zrobić?

10. Sankcje podatkowe wyłączanie z przychodów i kosztów podatkowych

a) Brak zapłaty po 90 dniach od upływu terminu zapłaty - skutki podatkowe;

b) Wyłączanie z przychodów podatkowych i kosztów po zakończeniu roku - sposób rozliczeń;

c) Wyłączanie w trakcie roku - zasada odnośnie przychodów i kosztów;

d) Późniejsza zapłata a dokonywanie korekt podatkowych;

e) Wykazywanie wyłączeń z przychodów i kosztów;

f) Ulga na złe długi w podatku VAT;

g) Zawieszenie stosowania przepisów po stronie dłużnika - zasady wynikające z tzw. tarczy antykryzysowej.

h) Konsekwencje podatkowe dokonania zapłaty należności wynikającej z faktury bez pośrednictwa rachunku płatniczego lub za pośrednictwem rachunku nieujętego na białej liście podatników VAT

i) Praktyczne sposoby ograniczenia ryzyka związanego z nowymi sankcjami wynikającymi z białej listy podatników VAT (CIT i VAT).



Warunki uczestnictwa: 

 Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto: 

mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

 W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.

Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy link dostępowy. Zawartość linku aktywuje się w momencie rozpoczęcia zajęć.

Materiały szkoleniowe w formacie pdf zostaną wysłane w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail na dzień przed terminem szkolenia.

Uczestnicy otrzymują imienny certyfikat ukończenia szkolenia wraz z fakturą, które wysyłamy pocztą tradycyjną lub na życzenie klienta w formie elektronicznej.


Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:

Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamyWi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.

Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/

Prosimy o przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem (najlepiej na 30 min przed godzinĄ rozpoczęcia): https://embed.archiebot.com/connection-tester


Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do  aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.

Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.

Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.

Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA s.c. oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostepnienia osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.





Wykładowca
Mirela Chomont

Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek komisji rewizyjnej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie, doświadczony trener i autorka szkoleń. Członek komisji do spraw karnych skarbowych Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku: „Controlling i analiza ekonomiczna przedsiębiorstw”. Doświadczenie zdobyła w największych kancelariach prawnych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych obsługując klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze oraz jednostki sektora finansów publicznych.

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Dokumenty do pobrania ( do wydruku )
Karta zgłoszenia na szkolenia
Oświadczenie o finansowaniu ze środków publicznych