Szkolenie VAT, JPK, BDO, prawo pracy online lub stacjonarnie

Szkolenie Zaawansowane schematy księgowe w COMARCH OPTIMA dla wymagających i sprytnych księgowych, WPROWADZENIE  – jak przyspieszyć, usprawnić i zautomatyzować procesy księgowe.
Prawidłowo skonfigurowane schematy podstawą do stosowania automatyzacji w procesach księgowych.

Szkolenie praktyczno-warsztatowe oparte na przykładach.

Termin
25-02-2025

Godzina
10.00-15.00
Czas szkolenia
1 dzień (5 godzin)
Miejsce szkolenia
Wrocław

Hotel, Centrum konferencyjne w dogodnej lokalizacji, w centrum miasta.

Koszt uczestnictwa
jednej osoby
699 zł. +23% VAT
ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Metoda

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej w oparciu o liczne praktyczne przykłady. W trakcie zajęć prowadzona jest dyskusja temat problemów i wątpliwości zgłaszanych przez uczestników szkolenia. 

Indywidualne konsultacje.

Adresaci

Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch OPTIMA.

Program szkolenia

Czy wiesz, że?

  • Nie potrzebujesz więcej niż jednego schematu księgowego by zaksięgować rejestr Vat
  • Nie potrzebujesz schematu do księgowania różnic kursowych, mogą się księgować same
  • Nie musisz przypisywać kont przeciwstawnych na wyciągu kasowo-bankowym by prawidłowo zaksięgować operacje
  • Nie musisz co miesiąc przeksięgowywać VAT, przy pomocy użycia mechanizmu księgowań stowarzyszonych Vat na kontach będzie zawsze zgodny z deklaracją
  • Możesz mieć dobrze napisane schematy, ale bez odpowiedniej konfiguracji Optima nie będą działały prawidłowo
  • Możesz wyeliminować błędy za pomocą dostępnych w programie narzędzi

Korzyści ze szkolenia:

  • Zautomatyzowanie procesów księgowych, oszczędność czasu, usprawnienie pracy
  • Pogłębienie wiedzy o zaawansowanych schematach księgowych
  • Eliminacja błędów i poprawa dokładności księgowości
  • Zwiększenie wydajności pracy działu księgowości
  • Możliwość rozszerzenia zakresu usług o nowych klientów




Program szkolenia:

  • Wprowadzenie do zaawansowanych schematów księgowych:
    • Korzyści płynące z zastosowania zaawansowanych schematów księgowych
    • Omówienie działania schematów księgowych w Comarch OPTIMA
  • Konfiguracja OPTIMA dla optymalnego działania schematów księgowych:
    • Dostosowanie ustawień systemu do efektywnego wykorzystania schematów
  • Zaawansowane mechanizmy księgowe:
    • Wspólne rozliczanie i rozrachunki - automatyzacja procesów, prawidłowa konfiguracja oraz ustawianie schematów to podstawa braku rozbieżności pomiędzy saldami w modułach kasa bank, rozrachunkami i saldami na kontach
    • Księgowanie transakcji walutowych z automatycznym księgowaniem różnic kursowych
    • Księgowanie transakcji bezgotówkowych z kart, PayU, PayPro
    • Księgowanie transakcji dla podmiotów powiązanych
    • Ustawienie schematu dla leasingu i samochodów osobowych
    • Automatyczne przeksięgowanie VAT na przełomie miesięcy schematy stowarzyszone (efekt obroty kont zgodne z deklaracją VAT)
  • Schematy księgowe dla specyficznych operacji:
    • Księgowanie wyciągów bankowych bez przypisywania kont przeciwstawnych (schemat dla PLN i waluty)
  • Dodatkowe funkcjonalności schematów:
    • Kolumny dodatkowe na listach, grupowanie danych
    • Szybkie tworzenie PK
    • Księgowanie konta zespołu 5, grupowanie kont, podstawa raportowania kosztów bez dużego nakładu pracy
  • Optymalizacja pracy z wykorzystaniem schematów:
    • Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia i modyfikowania schematów
    • Zaawansowane techniki automatyzacji księgowości
    • Rozwiązywanie problemów i typowe błędy
  • Obszary robotyzacji.



Świadczymy usługi WDRAŻANIA rozwiązań automatyzacyjnych i robotyzacji w systemie COMARCH OPTIMA dla firm i biur rachunkowych.

Cena obejmuje:

* 5 godzinny wykład/warsztaty, w tym konsultacje indywidualne,

* aktualne materiały szkoleniowe,

* materiały do pracy (długopis, notes itp.),

* przerwa kawowa, poczęstunek lunchowy.


Warunki uczestnictwa: 

Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na  konto:  mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598

W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.


Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. 

Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.


Nasze szkolenia z dofinansowaniem z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:

KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.

Szczegóły na stronie:  https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/

BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.

Szczegóły na stronie:   http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

Wykładowca
Ekspert w automatyzacji procesów księgowych i kadrowych

oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w celu optymalizacji pracy na programach księgowych i kadrowych.

ZGŁOŚ UDZIAŁ W SZKOLENIU
Dokumenty do pobrania ( do wydruku )
Karta zgłoszenia na szkolenia
Oświadczenie o finansowaniu ze środków publicznych