Szkolenie Warsztaty z najbardziej przydatnych SCHEMATÓW KSIĘGOWYCH w ERP OPTIMA - tworzenie schematów, w tym na potrzeby CIT-u Estońskiego, JPK VAT, listy płac oraz opłaty celno-skarbowej -przykłady, optymalizacja.
Niestandardowe rozwiązania, budżetowanie projektów rozliczanych etapami (konta zespołu 9), analizy BI, kreator zestawień i wiele innych sposobów na ułatwienie pracy.
Szkolenie prowadzone warsztatowo przez czynną księgową - wdrożeniowca, w czasie rzeczywistym, z prezentacją poszczególnych operacji na uruchomionym programie COMARCH OPTIMA.
Aby maksymalnie zwiększyć efektywność szkolenia, zalecamy korzystanie z dwóch ekranów. Jeden przeznaczony do wyświetlania szkolenia, a drugi do pracy w programie OPTIMA. Może to być dodatkowy monitor lub inne urządzenie, takie jak telefon czy tablet.
W trakcie zajęć prowadzona jest dyskusja temat problemów i wątpliwości zgłaszanych przez uczestników szkolenia.
Indywidualne konsultacje.
Szkolenie jest skierowane dla doświadczonych księgowych już pracujących w Comarch OPTIMA.
Na tym szkoleniu omówione zostaną najbardziej problematyczne operacje księgowe w systemie ERP Optima, a także niestandardowe metody, które pozwolą na ich szybkie i efektywne przeprowadzenie.
Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć schematy księgowe dla skomplikowanych operacji, takich jak JPK VAT z różnicami groszowymi, podatki dochodowe, czy lista płac z użyciem opisu analitycznego. Ponadto, szkolenie przedstawi zaawansowane schematy księgowe na potrzeby CIT Estońskiego oraz skuteczne metody importu danych i dokumentów (JPK VAT, pliki XLS, bilans otwarcia).
W ramach zajęć omówimy również zaawansowane techniki budżetowania w Optima, szczególnie w kontekście ewidencji podatkowej projektów rozliczanych etapami oraz księgowania projektów na kontach zespołu 9.
Ponadto uczestnicy zapoznają się z narzędziami do tworzenia dodatkowych zestawień księgowych i analiz BI, a także poznają możliwości automatyzacji procesów księgowych, w tym zastosowanie chat GPT w codziennej pracy księgowego.
Szkolenie zapewni kompleksową wiedzę na temat efektywnego zarządzania skomplikowanymi operacjami księgowymi w systemie ERP Optima oraz pomoże w optymalizacji pracy działów księgowych.
Program szkolenia:
Schematy księgowe
-schemat JPK Vat z różnicami groszowymi
-schemat księgowanie podatków dochodowych
-schemat lista płac z użyciem opisu analitycznego, szczegółowe omówienie składników
-schemat księgowania opłaty celnoskarbowej oraz kwoty VAT
-schemat księgowy na potrzeby CIT Estoński
Niestandardowe rozwiązania
-import JPK VAT
-import z XLS (PK, raport kasowo bankowy)
-niestandardowe metody wprowadzania bilansu otwarcia
-niestandardowe metody na zaksięgowanie i rozliczenie różnić groszowych
-metody wprowadzanie dokumentów PK
Budżetowanie w Optima ewidencja podatkowa projektów rozliczanych etapami
-księgowanie i rozliczanie projektów na kontach zespołu 9
Dodatkowe zestawia księgowe.
Kreator zestawień księgowych
Analizy BI
- jakie procesy można zrobotyzować
- chat GPT w czym może pomóc w księgowości
Pytania i odpowiedzi.
Świadczymy usługi WDRAŻANIA rozwiązań automatyzacyjnych i robotyzacji w systemie COMARCH OPTIMA dla firm i biur rachunkowych.
Warunki uczestnictwa:
Płatności należy dokonać na trzy dni przed terminem szkolenia na konto:
mBank 90 1140 2017 0000 4102 0433 7598
W temacie przelewu prosimy o wpisanie daty i tematu szkolenia.
Na podstawie dokonanej płatności wysyłamy Państwu na podany w zgłoszeniu adres e-mailowy WYGENEROWANY INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA LINK DOSTĘPOWY.
Licencja i indywidualnie wygenerowany link aktywacyjny obejmuje dostęp do szkolenia tylko i wyłącznie dla jednej osoby.
Jeżeli chcecie Państwo udostępnić szkolenie większej liczbie osób - należy wykupić dodatkowe linki aktywacyjne.
Firma CRZ SENEKA zastrzega sobie prawo do weryfikacji ilości uczestników z wykupionym, indywidualnym dostępem do szkolenia w trakcie jego trwania.
Uczestnicy otrzymują imienne zaświadczenie ukończenia szkolenia, które wysyłamy w formie elektronicznej.
Rezygnacja z udziału powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail) najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Rezygnacja telefoniczna nie jest respektowana.
Link dostępowy do naszego webinarium aktywuje się na godzinę przed rozpoczęciem szkolenia.
Jeśli wystąpią problemy z zalogowaniem się, być może komputer ma zablokowany dostęp do stron i serwisów, które nie odpowiadają indywidualnym wymaganiom korporacyjnym. W takim przypadku zalecamy kontakt z administratorem systemu.
W przypadku zakłóceń, już po zalogowaniu, w odbiorze dźwięku/obrazu, prosimy o wylogowanie i ponowne zalogowanie się lub wyłączenie i włączenie komputera..
Wymagany sprzęt niezbędny do odbioru szkoleń ON-LINE:
Komputer, tablet, smartfon z dostępem do internetu (nie polecamy Wi-Fi), włączony głośnik w komputerze lub słuchawki.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/
Prosimy o wcześniejsze przetestowanie połączenia z wirtualnym pokojem https://embed.archiebot.com/connection-tester
Nasze szkolenia i konferencje z możliwością dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz w ramach Bazy Usług Rozwojowych:
KFS - aby uzyskać dofinansowanie na wybrane szkolenie pracodawca musi złożyć wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy odpowiednim dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, zgodnie z terminami naboru określonymi przez PUP.
Istnieje możliwość dofinansowania od 80% (dla przedsiębiorstw małych i średnich) do 100% (dla mikro firm). Wzór wniosku powinien być dostępny do pobrania na stronie wybranego PUP-u.
Szczegóły na stronie: https://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy/
BUR -to dofinansowanie ze środków UE na kształcenie, skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Aby uzyskać dofinansowanie należy zgłosić się do wybranego operatora działającego w danym województwie oraz złożyć u niego wniosek o dofinansowanie szkolenia, które jest zarejestrowane w Bazie.
Szczegóły oraz wykaz operatorów obsługujących dofinansowanie w poszczególnych województwach na stronie: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie
Dla zapewnienia Państwu najwyższej jakości przekazywanych informacji zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji programu, wynikającej tylko i wyłącznie ze zmian w przepisach wprowadzanych przez ustawodawcę.
Aktualizacje programów będą się odbywać natychmiast po pojawieniu się zmian prawnych.
Dokładamy wszelkich starań i spełniamy wszystkie wymogi techniczne ze swojej strony, aby zapewnić Państwu odbiór szkolenia na wymaganym poziomie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia wynikające z obciążenia sieci i problemów techniczno-sprzętowych po stronie uczestnika.
Treść szkolenia oraz materiały autorskie objęte są prawami autorskimi.
Firma CRZ SENEKA oraz współpracujący z nami Trenerzy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, rozpowszechniania, udostępniania osobom nieuprawnionym, a także nagrywania szkolenia oraz materiałów szkoleniowych.
oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w celu optymalizacji pracy na programach księgowych i kadrowych.